måndag 29 november 2010

sheeplife in lindvallen!

har haft en sjukt nice helg i lindvallen/Kläppen men har nu kommit hem efter en roadtrip på 6 timmar.

jag o Hjalle åkte upp i onsdags runt lunch, eftersom min GPS fuckade o vädergudarna bestämt sig för snö och ett besök i fällen så tog det några timmar extra att ta sig upp till Richards stuga i Kläppen.

på torsdagen åkte vi till lindvallen ganska tidigt och jag bestämde mig för att slå till på ett sässonskort på lindvallen och tandådalen! vi filmade hela dagen men fick inget speciellt bra...

på fredagen hade Richard någon introduktion på lindvallen så jag o Hjalle shreddade själva hela dagen, vi tog även en sväng o kollade läget i tandå men bestämde oss fort för att dra tillbaka till lindvallen med en picknikpojke i baksätet som var trött på livet i tandådalen.

på lördagen fick Hjalle och jag också shredda ensamma eftersom richard ska bli bögsnowboardlärare... Hjalle var sliten så jag fick åka med en annan skön dude, Viktor Tissel, och runt ckl 5 kom stokemaster Rickard Smith och dödade railsen i lindvallen så det blev en bra dag det med!

söndagen startade med sovmorgon och uppmaningar från min kloke far att inte åka hem pga snöoväder.. så runt kl 12 kom vi iväg till backen och fick åka i ca 3 timmar. Jag började testa lite cork 3or och nötte rails medan Hjalle o Richard var o byggde deras så kallade backflip-hopp. När backen stängt bestämde vi oss för att dra o köra "sälenräcket", man kan väll säga att Richard bokstavligt talat dödade träräcket, Hjalle halkade mest av o hamnade i buskarna på grund av någon galen killes urin!

kvällen spenderades framför äpplet med flera timmars redigering och här har ni resultatet:

A brand new dance :))) from Richard Ström on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar