fredag 11 februari 2011

livin the dream!

Hej!
Som ni kanske har sett på facebook så har jag börjat med en ny sport o satsar stort med rosa trikåer...


Nu har jag även fått besök av Kalle en dude från Norrköping som supportar min sattsning i skibalett till 100 %.
Tanken är att jag ska ta sporten in i 2000-talet och göra den lika populär som den var på 80 och 90-talet.

Jag har inte lagt ner parkåkningen helt utan jag gör en parallel satsning med parkåkandet som legendaren Jon Olsson. Jag och Kalle kommer filma o åka massor denna helgen dockså börjar jag bli lite trött efter ca 10 åkdagar i rad men jag kämpar på!Idag har vi åkt i Kläppens park som är sjukt go och på kvällen drog vi till Lindvallen och möttes av en stängd park,sunk.... Så vi vände hemåt och chillar just nu i nått allrum på campingen i Kläppen och den enda kanalen som funkar är tv4 sport, änu mer sunk... Imorgon blir det en ny dag i Kläppen och troligtvis kvällsåk i Lindvallen om dom nu har öppet...

1 kommentar: